A101041A10 |
Creació i aplicació de continguts, estratègies i avaluació al Moodle |
2021-2022 |
Formació interna de centre. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
19/10/2021 - 17/5/2022 (30 hores) de 15:45h a 17:45h |
|
INS Lluís Companys |
|
c. Joan Maragall, s/n (Tordera)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Maresme II
|
| |
|
Activitat en format virtual síncron. |
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació que acompanya un procés de transformació digital al centre que contempla el treball competencial.
En format virtual segons instruccions 6/2020 amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2. Es podrà ajustar en previsió d’un canvi de la situació sanitària i la publicació de noves instruccions.
|
| |
Objectius |
Reflexionar sobre els continguts elaborats al Moodle i la seva qualitat.
Experimentar i compartir coneixements de pràctica docent.
Establir pautes comunes d'avaluació.
|
| |
Continguts |
1. Fase d'autodiagnosi utilitzant les eines d'estratègia digital.
2. Fase de planificació: Identificació de les competències digitals. Gradació per cursos i repartiment entre les matèries.
3. Fase de construcció i experimentació: preparació d'activitats i experimentació al moodle per part de cada docent.
4. Fase d'avaluació: avaluació de l'experimentació al moodle i assoliment d'acords de centre.
|
| |
Formador/a |
Neus Capdeferro, Sergi Mora i Albert Riquelme
|
| |
Avaluació |
ls criteris d'avaluació de centre són:
1.Incorporar dins la Programació General Anual de Centre acords vinculats a l'estratègia digital, la comissió digital i els aspectes organitzatius que la permeten funcionar.
2.Crear la comissió digital, que serà responsable de desenvolupar l'estratègia digital a impuls de l'equip directiu.
3.Pilotar o implementar les pràctiques elaborades a l'aula.
4.Difondre el treball realitzat, especialment en el propi territori, per mitjà de canals diversos.
5.Informar la Inspecció de les tasques realitzades com a centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata a l'aula, d'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Personal docent del centre.
|
| |
E-mail |
crp-pineda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
19/10/2021 |
1545 |
1745 |
Sessió 2 |
dimarts |
09/11/2021 |
1545 |
1745 |
Sessió 3 |
dimarts |
23/11/2021 |
1545 |
1745 |
Sessió 4 |
dimarts |
14/12/2021 |
1545 |
1745 |
Sessió 5 |
dimarts |
18/01/2022 |
1545 |
1745 |
Sessió 6 |
dimarts |
01/02/2022 |
1545 |
1745 |
Sessió 7 |
dimarts |
15/02/2022 |
1545 |
1745 |
Sessió 8 |
dimarts |
15/03/2022 |
1545 |
1745 |
Sessió 9 |
dimarts |
05/04/2022 |
1545 |
1745 |
Sessió 10 |
dimarts |
17/05/2022 |
1545 |
1745 |
|
| |